✓ Gratis verzending vanaf €25,-

drup koffie algemene pagina afbeelding

Retourneren

Ben je niet tevreden met de bestelling?

Dit vinden wij heel jammer. We horen graag van je wat we de volgende keer kunnen verbeteren voor je. Je kunt de bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren. 

Het is wel van belang dat het product compleet, ongebruikt, en in het geval van koffiebonen, in een gesloten en onbeschadigde verpakking zit. Eenmaal geopende verpakkingen en producten die beschadigd of gebruikt zijn, komen niet in aanmerking voor retourneren.

Helaas hebben wij nog niet een automatisch retoursysteem. Volg het stappenplan hieronder om je product(en) te retourneren.

Wil je een artikel retourneren?

Stap 1 - Neem contact met ons op. Stuur een email naar info@drupkoffie.nl met de aanvraag om je product(en) te retourneren, inclusief je naam en bestelnummer.

Stap 2 - Ontvang een retourlabel. We sturen je binnen 24 uur een retourlabel toe, zodat je producten gratis kan retourneren.

Stap 3 - Stuur je producten op. Stuur de producten die je wilt retourneren samen met het ingevulde retourformulier op. Zorg dat de retourlabel (verzendlabel) duidelijk zichtbaar is op de doos. Als zender ben je verantwoordelijk voor de retourzenging en wij willen misverstanden voorkomen. 

Stap 4 - Ontvangen het aankoopbedrag terug. Als wij het pakketje hebben ontvangen, sturen we je een ontvangstbevestigingsmail. Zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen op je bankrekening staat!